First!

Välkommen till Ironical Sexism!

Bloggen kommer enbart handla om musik, framför allt om house och electro. Jag kommer inte sitta och dela ut den senaste musiken, för här kommer ni hitta mina favoriter och det jag gillar. Är ni ute efter det senaste får ni kolla in andra bloggar eller köp från Beatport (rekommenderas starkt)

Revolte - Ironical Sexism
Jag har länge tänkt på att starta en musikblogg och när denna låt dök upp i playlisten så fick jag på något sjukt sätt insperation och ja på den vägen är det. Väldigt skön electro-låt för övrigt.


Några favoriter.
Noir - All about house music (Peter Gelderblom remix)
Martin Buttrich - Hunted
Laidback Luke - Break the house down

Som ni ser så är det friskt blandat, men vi kör bara! ;)

 

posted by Chris A on 21:23 under ,

1 kommentarer:

Anonym sa...

schyst blogg. keep it up :)